malaysian-days.reismee.nl

blog

vandaag zijn we ook weer vroeg opgestaan want we moesten een test doen voor wat bijlessen in de vakantie voor engels. we moesten lezen en schrijven ik was beter in schrijven en roberto was beter lezen. toen gingen we even naar een winkeltje en kochten daar een ijsje en wat te drinken. we wilden een taxi nemen maar de meneer van de taxi wilde iets te veel geld hebben

Yell
dus moesten we een andere taxi nemen en gelukkig was de andere taxi een meter taxi
Wink
. met de taxi gingen we naar een super groot winkelcentrum: mid vally. daar gingen we wat kussens kopen en nog wat andere dingen zoals een slot voor mijn kluisje voor mijn school en ook een slot voor roberto's kluisje. toen we een wandeling hadden gemaakt zagen we een vissen spa dat is een aquarium daar doe je je voeten in en dan eten de kleine vissen of GROTE vissen je dode huidcellen op en dan is je voet lekker zacht. het is echt heeeeel grappig want eerst kiettelt het maar dan is het best wel relax
Laughing
haha. toen zei roberto kunnen we niet de hele set doen dus vissen spa voeten massage en rug massage en dat vonden we dus wel een leuk idee. we gingen dus zitten in van die zachten stoelen en dan kreeg je een soort handdoek over je heen en dan zet je je voet op een zacht bankje en komt er een meneer voor dan bankje zitten en masseert je voet nou dat is echt super relax maar heel soms kietelst het . daarna kregen we ook nog een rug massage dan moet je op een soort stoel zitten en dan word je rug gemasseert. nou de massage was echt geweldig. we gingen toen even naar de supermarkt en daarna weer met een taxi naar huis.

gemaakt door miguel

alina

zo relaxte dag gehad:) (of hoe je dat ook schrijft)

rodolfo

no entiendo ni papa