malaysian-days.reismee.nl

BALI-duiken

we zijn naar Bali geweest. we zijn naar 2 resorts geweest. eentje in ubud en eentje in tulamben. ik ga schrijven over het duiken in tulamben. Het resort was duits en heel mooi. het eten was alleen niet zo geweldig. we zijn hier wezen duiken en het was fantastish. we hebben een schip vrak opgedoken, mooie vissen gezien en mooi coraal gezien. het schip vrak was heel groot en het ging heel diep, tot wel 20 of 30 meter onder water. ik en roberto mochten alleen to 15 omdat we alleen onze junior padi hadden en nog to jong waren. HET WAS HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG MOOI. we hebben veel vissen gezien en het coraal was heel kleur rijk. we zijn ook nog IN het schip vrak geweest!!!

groetjes miguel

Hemos ido a bali. en bali hemos ido a dos sitios differentes. uno se llama ubud y el otro se llama tulamben, yo voy a escribir sobre tulamben donde hemos buceado. el resort era muy bonito. la comida no estaba muy bien. hemos visto muchos peses y coral de muchos colores. tambien hemos visto un barco undido Y HEMOS ANDRADO. Bali es muy bonito

Paul

Nou dat klinkt allemaal fantastisch ! En de foto's zijn ook mooi. Maar julli nederlands wordt een beetje slordig:
coraal is koraal en vrak is wrak. Rijmpje (snel zeggen)
Langs de koele kali liep een kale koeli met een kilo kali
op zijn kale kop. Veel plezier !