malaysian-days.reismee.nl

miguel's school trip too Cambodia

ik ben voor een school trip naar cambodja geweest en het was heel erg mooi en leuk

dit is wat we hebben gedaan:

-we hebben tempels bekeken zoals ankor wat en ta prom (tomb raider tempe)

-les gegeven aan weez kinderen in het weez huis en school

-we hebben gezwommen

-we zaan naar het oorlog museum geweest

-we zijn naar veel markten geweest

cambodja is een fantastish land (vooral the tempels) iedereen moet er een keer naar toe!

paul

leuk verhaal weer! Doen jullie nog wel eens iets anders dan leuke reisjes maken ?In mijn volgende leven ga ik ook maar eens naar Cambodja denk ik.
weezhuis schrijf je als weeshuis.
vele groeten en zet'm op

Alvaro

Hola Miguel: Aunque no entiendo casi nada, (excepto lo del templo de Tomb Raider), espero que te lo hayas pasado super bien en Camboya. No obstante y en deferencia a tu familia española (y campeona de Europa de fútbol) no estaría de más que escribieses algo en un idioma inteligible para nosotros (español, inglés, francés, árabe, suajili o similar) y nos contases que has visto.

Un saludo: Los de España.

P.D: Mario tiene muchas ganas de veros para compartir y comentar las experiencias con los aparatos dentales y los peces del mar.

Suzanne

Lieve Miquel,
Wat een geweldige reis naar Cambodja. Ankor Wat is heel mooi heb ik gehoord, neem je foto's mee als je naar Frau Haute komt, die willen we graag zien.
Veel liefsen tot over 2 weken.
Suzanne en Bram

NB Opa heeft een mooie foto van jou en Roberto bij zijn bed, hij keek er vandaag nog naar en is erg blij dat hij jullie over 2 weken weer ziet. Hij kijkt ernaar uit.

Liefs