malaysian-days.reismee.nl

blog

vandaag zijn ik en roberto opgestaan en zijn we een film gaan kijken om ongeveer 9 uur in de ochtend na die film wilden we nog een film kijken maar die was zijn dus zijn we gaan ontbijten en daarna zijn we naar het bubbelbad gegaan. toen we weer droog waren gingen we ons aankleden en gingen we naar een aquarium en ook gewoon met beesten. we zagen echt van die spinnen

Undecided
heel harig en eng maar ook zagen we schattige salamanders en vooral vissen WOW WE ZAGEN ECHT EEN MEGA VIS (kan je zo zien bij de foto's) en er was ook zo een water tunnel met een lopende band waar je op moest staan dus je hoefde niet te lopen in die tunnel. na het aquarium zijn we naar een winkelcentrum geweest daar hebben we snorkel spullen gekocht omdat onze oom, tante, neef, nicht en de vriend van onze nicht met ons op vakantie gaan naar een eiland in maleisie dat tioman island heet. ik ben er al een keer geweest echt leuk en we gaan daar dus snorkellen. toen we klaar waren met alles kopen liepen we nog een beetje rond in het winkelcentrum en toen waren we terug naar huis gegaan. thuis hebben we nog wat gezwommen en zometeen gaan we eten en een film kijken.

gemaakt door: miguel

Vanishaa

Handig zo een blog zeg !!
K mis jj
xx