malaysian-days.reismee.nl

blog

Vandaag zijn ik en miguel gaan zwemmen echt heel laaaaaaaaang. Tussendoor ging de schoonmaker schoonmaken en ging me moeder boodschappen doen. We zijn van 10 uur tot drie uur in het zwembad gebleven (heel relax). daarna kwam er familie op bezoek me tante, me oom en me neef (die zijn nederlands). Toen hebben we een leuke film gekeken en zijn we gaan eten (shushi

Laughing
). Daarna zijn we gaan pesten en ik heb een keer gewonnen en me tante een keer.

Door: Roberto

Reacties

Reacties

Marieke

Jaja, wij zijn onderweg! We zitten nu in Istanbul,echt onwijs lang moesten we wachten om over te stappen. We zitten nu in een lounge, alleen maar aan het slapen,eten en internetten haha. Ik moet trouwens ook nog even een snorkel gaan kopen denk ik,wel handig.. We moeten over 1 uur blaffen en dan zijn we morgen ochtend om 5 uur bij jullie. Ik hoop wel dat het er echt warm is,heb geen broeken mee haha. Kus kus marieke

willem raijmakers

LEUKK HIER IS HET NU HALF 7 wij komen ook een keer op bezoek hoor (hoop ik)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!