malaysian-days.reismee.nl

blog

GISTEREN is het laatste bezoek weggegaan en toen in ons huis gingen roberto en finn een film kijken maar ze vielen in slaap en mijn moeder zat in haar bed te lezen en viel ook in slaap en ik zat op de computer toen ik klaar iedereen aan het slapen dus ik maakte roberto wakker en hij werd boos en wilde de film zien maar hij viel weer in slaap toen werd mijn vader wakker en ging iedereen naar bed. vandaag hebben we niet veel gedaan we zijn naar het zwembad geweest en we hebben met een indishe familie daar gegeten MET DE HAND HAHAHA melig maar niet met je linker hand want dat is de hand om je kont mee af te vegen ... toen zijn ik, roberto en finn even gaan spelen in het zwembad en daarna gingen we naar boven. zometeen komt er een chineeze vriendin van mijn vader

gemaakt door: miguel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!