malaysian-days.reismee.nl

dim sum voor ontbijt

Today we did not have sandwich, eggs or cornflakes for breakfast. we had a chinese dim sum breakfast ( if you don't know what it is have a look at the photo's). and everything was very good.

for seow peng

vandaag hebben we geen boterham, eitje of cornflakes gegeten. we hebben chinees ontbeten met dim sum (als je nog niet weet wat het is dan moet je kijken bij de foto's) het was heel lekker. we waren daar met een chinese vriendin van mijn vader. we aten ook nog rijst maar vooral dim sum. na het ontbijten zijn we naar een klein winkelcentrum gewest en WAT IS DAAR ALLES ZOOO GOEDKOOP ZEG !!!! na het winkelen zijn we weer terug naar huis geweest en gingen we zwemmen.

gemaakt door miguel

Reacties

Reacties

cécile

Hi Miguel,
The "dim sum" breakfast looks really yummy on the pictures, you must hast loved it!
It is great to write in English, you can be proud of yourself! I hope you are all fine and send you, Roberto, Marta and Finn big kisses.

Ik mis jullie!!

Haai Miguel en Roberto,
Ik mis jullie echt heeeel ergg:(
Deze site is wel heeeel erg cool!!
Ik ondekte hem gisteren pas op hyves bij miguels www;)
Maar ik heb hem bij mijn favorieten gezet en nu kan ik elke dag ff kijken wat jullie allemaal gedaan hebben.
Ik wil jullie graag een keer zien.
Weet je wat, ik ga ook naar Maleisie!
Maar deze site is erg leuk en ik heb net het filmpje van miguel gekeken met dat zwembad EN WAT EEN GROOT ZWEMBAD ZEGGGG!!!
Nou ik stuur nog wel eens een bericht en ik ga vaak kijken wat jullie gedaan hebben.
Doegg groetjes uit Nederland van Sepp

Roberto

Kom je echt naar Maleisie? Als dat gebeurt kunnen jullie wel bij ons logeren hoor. ik mis jou ook.

Robin <3

Lieve, Roberto & Miguel.

Robin <3

oeps de vorige was verkeerd.

Lieve miguel & robbie.

hoe is het daar?

hier is het wel lekker weer.

vorige week een beetje regen enzo.

MAAR IK MIS JULLIE ECHTTTTTTTTTTTT!!! :'(

bedankt nog robbie dat je in me jaarboek had geschreven, het was heel liefff.

marie-jose

Hoi allemaal,
Rob wat goed dat je in het Engels schrijft. Marieke is nu in Engeland om goed Engels te leren. Ze past daar op twee dochters (6 jaar en 8 jaar) van een vriendin van mij.
Marta begrijp ik nu goed dat je op zaterdagochtend al om 8 uur 's ochtends in het restaurant zat? Het eten ziet er wel lekker uit.
Groetjes, Marie-Jose

marie-jose

Miguel, zag nu dat jij in het Engels geschreven, goed gedaan. M-J

Marieke

Ok, dat kleine winkelcentrum wat Heeeel goedkoop is daar moet ik natuurlijk heen, dat snap je natuurlijk wel..
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!