malaysian-days.reismee.nl

kennismakings dag bij onze nieuwe school( the garden international school)

vandaag zijn we om half acht uit bed gestapt om naar onze nieuwe school te gaan het was een kennings makings dag. natuurlijk hebben we eerst gedoucht, tanden gepoest en ontbeten. toen we bij onze nieuwe school waren gingen we eerst luisteren naar de prestentatie van de basisschool en daarna ging ik met mijn moeder naar het gebouw aan de overkant dat was de middelbare school om naar de prestentatie te luisteren na de prestentatie gingen de kinder van jaar 7 met een juf mee en de kinderen van jaar 8,9,10,11,12,13. ik zat bij de kinderen van jaar 8 en we waren met 6 kinderen(het waren 3 jonges en 3 meisjes en ik was de enige europeaan). toen ze ons de school gingen rondleiden toen begreep ik er niet heel veel van er kwam ook een mevrouw en ik wist niet wat zij zie.....

Sealed
. de rondleiding was wel leuk er waren ook plekken in de school die ik nog niet wist. na de rond leiding ging iedereen zich verzamelen in een hal en daar gingen we naar onze ouders en gingen we weer terug naar huis (roberto heeft ook een rondleiding gehat) en over 2 dagen

ONZE EERSTE SCHOOLDAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

bart

miguel je eerste schooldag, indrukwekkend je was de enige europeaan Laat de wereld zien dat wij ook wat kunnen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!