malaysian-days.reismee.nl

eerste school week-la primera semana del cole

we zijn om 6 uur OPGESTAAN om ons klaar te maken voor school om half 7 stond de bus al voor de deur(we gaan naar school met een klein busje). toen we aankwamen bij school gingen ik en roberto naar onze eigen klas. ik had ook een buddy (dat is iemand uit je klas die je helpt op de eerste paar dagen van school) zijn naam is douglas. de school heeft drie gebouwen 1.basis school 1.middelbare school 3. gebouw voor drama, muziek en tekenen. roberto zit in op de basis school en ik op de middelbare school. in het midden van die drie gebouwen ligt een enrom groot veld (kunst gras) daar gaan we naar toe als we pauze hebben of als we gym hebben, we hebben ook een zwembad. de eerste week van school was heel leuk ik heb alleen nog niet echt vrienden

Wink
maar die komen wel haha

miguel

nos hemos levantado a las 6 de la manaña para ir al cole el autobus ya habia llegado al las 6 y media(vamos al cole en un bus pequeño). cuando llegamos Roberto y yo fuimos a nuestra clase. yo he tenido alguien que me ayudaba durante la primera semana del cole. su numbre era Douglas. El cole tiene tres edificios 1. primaria 2. secundaria 3. un edificio para musica, teatro y arte. Roberto esta el la primaria y yo en la secundaria. En el medio de estos tres edificios hay un campo de deporte(de hierba artifivial) ahi hacemos deportes y ahi vamos tambien para el recreo. Tambien tenemos una piscina en el cole. La primera semano del cole me ha gustado mucho pero todavia no tengo amigos

Wink
pero los voy a tener.

miguel

Reacties

Reacties

Rorik

Ziet er naar uit dat het vroeg uit de veren is om op tijd op school te zijn en dat de school veel te beiden heeft. Doen ze ook aan hockey op het kunstgras? Ik weet niet meer of het Indie of Malaisie was die met een bloem in het haar op de WK`s speelden. Maar één van die twee landen was (is nog steeds?) erg goed. See you soon, Rorik

miguel

ik denk maleisie

bart

miguel ikdenk dat je nu al vrienden hebt. Een zeer bijzonder school waar je zo jong naar toe gaat Daar had ik toen ik jong was ook op willen zitten. Maar als zou kleinzeeuws jongentje die net moest leren hollands zonder zeeuws accent te spreken zou ik wel moeilijkheden gehad hebben. julle zijn nu al talenwonders.

miguel

haha ja zeker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!