malaysian-days.reismee.nl

waar ga ik heen op werkweek dit schooljaar?

Op de DMS gingen we naar Ameland, Drenthe en Limburg dat was allemaal heel leuk hoor spelletjes, Kompastocht en dat soort dingen. Maar waar ik heen ga op werkweek is iets veel beters. ik ga in maart op werkweek naar ...................... Borneo! Daar gaan we zwemmen, in de jungle kamperen, rots beklimmen, raften, liaan slingerenenz. En het is altijd warm.

Cool
Hier is de website van de locatie:http://www.fieldskills.com.my

Klik op de link en je kunt de aktiviteiten zien.

ROBERTO

Reacties

Reacties

Marieke

Wow Rob, niet normaal joh! Hoe is het nu met de andere kinderen in de klas?
Xx

Suzanne

Hai Roberto,
Kan ik niet mee als begeleider? Volgens mij ben ik heel goed in liaan slingeren. ik ga het vandaag in onze tuin oefenen, dan ben ik er straks klaar voor.
Liefs Suzanne

bart

ik zag dat je gedragen kan worden en bij de boom afgezet dat lijkt mij wel wat

roberto

hoi Suzanne ik denk dat je niet mee kan maar blijf nog in je tuin oefenen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!