malaysian-days.reismee.nl

BUKIT TABUR - WOMEN ON THE TOP!

Kuala Lumpur esta en medio de la jungla. A media hora de coche se pueden iniciar autentico trekking junglero. Me he apuntado a un grupo de marcha - de chicas por supuesto - y dos veces al mes hacemos una excursion. Esta vez hemos ido a BUKIT TABUR. Mas que trekking ha sido una escalada! Hemos subido como hemos podido y hemos bajado malamente pero todas en condiciones razonables. Por supuesto llevamos guia (no tarzan) que se llama John.

A LOS QUE VENGAN A VERME LOS LLEVO DE PASEO A LA SELVA TROPICAL!

Echa un vistazo a las fotos

Kuala Lumpur ligt in het midden van de jungle. Op een half uur rijden met de auto kun je al een jungle trekking tocht maken. Ik heb me opgegeven bij een 'wandelgroepje' - met alleen maar meiden. Twee keer per maand gaan we wandeltochten maken. Dit keer zijn we naar BUKIT TABUR gegaan. In plaats van trekking hebben we een 'jungle'berg beklommen. We zijn omhoog geklommen met moeite en weer naar beneden geklommen met risico voor ons leven. Maar iedereen heeft het overleefd. UIteraard dankzij onze gids (niet Tarzan) maar gewoon John.

IEDEREEEN DIE OP BEZOEK KOMT NEEM IK MEE NAAR DE TROPISCHE JUNGLE!

Zie ook foto's

door Marta (niet Jane)

Reacties

Reacties

marieke

hi marta, dat klinkt echt super leuk en foto's zien er geweldig uit! nieuwe vriendinnen gemaakt ook? Hoe ben je daar zo bij terecht gekomen?

Eveline

hi Marta, ziet er mooi uit....ik ga graag mee.

Suzanne

Ik wil ook wel bij ons volgende bezoek naar die jungle. Ziet er mooi uit.
Suzanne

amparo

ME APUNTO!!!
Y si quieres me llevo a Tarzan!
Besos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!