malaysian-days.reismee.nl

Terug naar Europa

De familie Leijnse Alonso was naar op 16 December naar Nederland en Spanje gegaan. De eerste 4 dagen gingen ze naar Nederland, ik en Miguel gingen bij wat vrienden logeren (de familie Mulder) en Marta en Finn gingen in het Jan Vermeer hotel slapen. Wij hebben heel veel vrienden bezoekt. Daarna gingen we naar Spanje om onze familie te bezoeken. Daar vierden we ook Kerstmis. Daarna gingen we weer 4 dagen naar Nederland maar toen gingen we naar me tante in Bussum dus konden we helaas niet naar Delft. Maar in het huis van mijn tante was het ook heeeeeeel leuk. En bij nieuw jaar hebben we allemaal vuurwerk afgestoken.

EEN GELUKKIG NIEUW JAAR!!!!!!!!

P.S. zit nu weer in Maleisie.

gemaakt door: Roberto

Suzanne en Bram

Roberto en miquel,
Wat is het huis weer stil zonder jullie. We missen jullie en ook wij vonden het heel leuk dat jullie bij ons waren!
Veel plezier weer op school woensdag en Roberto
" denk aan je goede voornemens voor het nieuwe jaar!"
Liefs Suzanne

Nelleke

Hoi Roberto,

Leuk, je verslag over de reis. Wat schrijf je goed Nederlands! Het was fijn jullie weer te zien en te merken dat het goed met jullie gaat. Veel plezier in Maleisië. Tot de volgende keer live en in de tussentijd lees ik graag jullie mooie verhalen. Liefs, Nelleke

Alvaro

Hola Robby en Miguel:

No entiendo nada de lo que ponéis en el blog, pero me imagino que es para decir que habéis llegado bien. Nos alegramos mucho. Escribid algo en español y visitad la próxima semana la tienda carbobike en internet.

Liefs, Alvaro y familia