malaysian-days.reismee.nl

dragons voetbal

Zoals jullie weten aan het begin van het mijn schooljaar deed ik mee aan het dragons renners team ook wel het cross country team. Dragons staat voor sport, er is een zwemmen dragons team, een basketbal dragons team, een renners dragons (waar ik in zat), een honkbal dragons team (waar ik in wil zitten en der is een voetbal dragons team. op 5 januari en 11 januari gingen de sport leraren en leraresen kijken wie der goed genoeg was voor het team...... En raad is wie der in het team zit........ ik!!!!! Dus nu ga ik met me team westrijden spelen tegen andere scholen.

van: Roberto.

Reacties

Reacties

Suzanne

Wat goed! Dus geen voetbal meer maar honkbal. Stuur je foto´s, want dat willen wij hier wel eens zien.
Liefs de zeijlewakies

Suzanne

Of begrijp ik het nu verkeerd want je stukje heet dragons voetbal.......... Misschien och voetbal ipv honkbal?

roberto

ik ga voor voetbal en honkbal

bart.

Met veel p;ezier las ik je boodschap over dragon voetbal. Ik kende het nederlandse woord dragon . Maar dat slaat op slangekruid en dat past niet. Jij gebruikt dus het engelse woord dragon. Ik leerde dat dit in het nedelands draak is. Jij gaat dus drakenvoetbal spelen! Een gevaarlijke sport lijkt mij. Of gelden dezelfde rgels als bij dewoon voetbal waarin je uitblonk.Veel succes toegetwenst.Ook met honkbal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!