malaysian-days.reismee.nl

rainforest trekking

gisteren zijn we naar een rainforest geweest. het was echt super cool en leuk. we moesten veel door rivieren heen gaan met stroming. er waren ook veel insecten en we zagen een REUZE SPING(zie in de foto's) er was ook een hele lange liaan net als in tarzan maar in tarzan doen ze het fout. laat me het uitleggen. de boom wordt te hoog zo krijgt hij water te kort daarom stuurt hij een liaan naar beneden maar die gaat helemaal tot in de grond, je kan er wel op klimmen (zie in foto's) na een lange wandeling kwamen we bij een prachtige waterfal (het was net een paradijs)(zie bij foto's). daar gingen we ook zwemmen. na het zwemmen moesten we weer helemaal terug weer door de rivieren, insecten en planten. alleen had marta haar enkel verzwikt

Frown
dat was wel zielig. na de wandeling gingen we nog in de stroming spelen (een beetje gevaarlijk MAAR HEEL LEUK :) ) DEZE WANDELING WAS SUPERLEUK EN VOOR ALLE GASTEN DIE KOMEN KUNNEN WE ZO IETS DOEN (HET WAS ECHT SUPER LEUK!!!!!!!!!!!)

door miguel

ayer hemos ido a una selba tropical. era muy diverdito. teniamos que pasar por rios con corriente. tambien abia muchos incectos y una arana MUY GRANDE. abia una liana como en tarzan pero en esa pelicula lo acen mal. degame explicarlo, el arbol es damasiado halto asi no tiene suficiente agua por eso vaja una liana pero la liana va dentro en la tierra. despues de andar mucho estabamos en una cascada preciosa (era como un paraiso) ayi hemos nadado. despues de nadar hemos ido de vuelta. pero marta se habia echo dano en el pie

Frown
. ERA SUPER DIVERTIDO PARA QUIEN VIENE A VISITAR NOS PODEMOS ASER UN PASEO COMO ESTO :)

miguel

Reacties

Reacties

Marieke

Klinkt leuk zeg! Is dat ver van Kuala Lumpur?
Hoe is het verder met jullie op school?
Xx marieke

bart

Een fantastische trektocht Miguel. Ik had moeite om je verhaal te geloven. Zo iets heb ik immers nooit meegemaakt. Bovendien was het erg warm denk ik en dat maakt de tocht erg zwaar denk ik .Of maken de watervallen het koeler. Waren het gevaarlijke dieren die je gezien hebt ?. Dapper van je moeder zo`n tocht te maken. Ik hoop dat haar enkel weer helemaal genezen is. Ik denk dat jullie binnenkort weer zo`n spannende tocht gaan maken. Helaas zijnals wij jullie bezoeken deze tochten voor ons te zwaar vrees ik

miguel

Met mij gaat het heel erg goed op school. Ik heb een goed cijfer voor rekenen gehaalt :) :)

bart

Ik heb als eerder gereageerd .maar na ovelrg met ehennie moet ik tot mijn spijt blijven blj mjin conclusie dat zo'n tocht in het oerwoud voor ons onmogelijk is.Vooral omdat wij hier in frau haute geen regenwoud hebben om ons te oefenen

Marieke

Maar Bart, jullie leven wel in een onherbergzaam gebied haha. Nee ik zou op jullie leeftijd niet meer een tocht door het regenwoud maken. Er zijn genoeg andere leuke dingen daar om te doen en zien, jullie vermaken je toch wel. Lekker bezig trouwens Miguel met je goede cijfer!!
Xx

miguel, roberto en finn

JA!!!! rockclimbing :)

miguel, roberto en finn

en nog duiken, yoga en fitness

Marieke

Duiken, rockclimbing en fitness zie ik opa en oma ook nog niet helemaal doen. Misschien is yoga iets voor ze? ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!